Dear all:
 
I am giving a testimony on "2 Fathers" tomorrow (15th, Sat) 7:00PM in 長老教會公園教會
新竹市光復路二段523號. You are welcome to join us.
Many sweet worship songs start 7:00PM  and a light dinner starts at 6:30PM
 
****** 兩個父親  by Star Sung, CEO of 沛錦科技 TITC ***************

這回的見證,記敘兩個父親 ──人間聰明、堅毅又慈愛的父親,

與天上溫柔、尊貴又偉大的上帝。地上溫馨的記憶和動人的故事,

與天上溫柔的慈愛和無限的敬畏,交織而成生命的樂章。

兩個父親賜給了我生命,救襩了我的靈魂。
我的肺腑是你所造的。我在母腹中,你已覆庇我。( 139:13 )

arrow
arrow
    全站熱搜

    tracy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()